Aktuality

 

VÝZVA  NA  PREDKLADANIE  PONÚK

(podprahová zákazka podľa §  99 – 101, 

zákona  č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní)

 

1. Identifikácia obstarávateľa:

Názov organizácie: Obec Modra nad Cirochou IČO: 00 32 32 50

Sídlo organizácie: OcÚ č. 111, 067 82 Modra nad Cirochou

Kontaktná osoba: Ing. Štefan Miko 

Tel.: +421 57 779 32 42 Fax: +421 57 779 32 42 e-mail: modranc@stonline.sk 

2. Zmluva na uskutočnenie práce: 

          Zmluva o dielo uzatvorená podľa ustanovení § 536 a nasl. Obchodného zákonník č. 513/1992 Zb. v znení neskorších predpisov predložená objednávateľom prác je neoddeliteľnou súčasťou ponuky a bude podpísaná zo strany predkladateľa v čase podania výzvy.

 

3.Názov práce (prác): 

„Revitalizácia obce Modra nad Cirochou“

 

4. Opis práce (prác):  

Jednotlivé aktivity projektu riešia revitalizáciu dvoch centier obce. V centre 1 dôjde k (SO 01.1) úprave verejného priestranstva, (SO 02.1) rekonštrukcií miestnych komunikácií, (SO 03.1) rekonštrukcií autobusovej čakárne a (SO 04.1) rekonštrukcií mosta. Realizáciou jednotlivých aktivít v centre 1 je potrebné pristúpiť s dôvodu ich súčasného technického stavu, ktorý nezodpovedá súčasným potrebám a nespĺňa požiadavky na jednotlivé objekty kladené. V centre 2 dôjde k (SO 01.2) úprava verejného priestranstva, (SO 02.2) rekonštrukcia miestnych komunikácií, (SO 03.2) rekonštrukcií autobusovej čakárne a (SO 04.2) rekonštrukcií chodníka. Obdobne ako v centre 1 je potrebné pristúpiť k rekonštrukcií jednotlivých stavebných objektov vzhľadom na technický stav jednotlivých objektov ako aj vzhľadom na morálnu zastaralosť jednotlivých riešených objektov v oboch centrách obce.

 

5. Miesto uskutočnenia práce (prác): 

Obec Modra nad Cirochou, okres Humenné

Číslo parcely/parciel: 734/1, 713/1, 449, 736/2, 202, 613/2

 

6. Predpokladaná hodnota zákazky:

180 000,00 EUR bez DPH

 

7. Spoločný slovník obstarávania (CPV)

Hlavný predmet: kód CPV:

45233142-6 Práce na oprave ciest

45233253-7 Práce vrchnej stavby chodníkov

45213315-4 Stavebné práce na prístreškoch autobusových zastávok

45221100-3Stavebné práce na úprave mostov

77310000-6 Výsadba a údržba zelených plôch

 

8. Rozsah predmetu obstarávania:

1. úprava verejného priestranstva ....(740 m2)

2. rekonštrukcia miestnych komunikácií ....(842,48 m, t.j. 4510 m2)

3. rekonštrukcia autobusových čakárni ...(2 ks)

4. rekonštrukcia mosta ...(1ks)

5. rekonštrukcia chodníka...(213,27m t.j. 661 m2)

 

Podrobnejší opis  a rozsah predmetu obstarávania bude uvedený v súťažných podkladoch.

 

9. Rozdelenie predmetu obstarávania na časti:

NIE ÁNO

 

10. Trvanie zmluvy alebo lehota na ukončenie prác:

4 mesiace na ukončenie prác od odovzdania staveniska

 

11. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú: 

Predmet obstarávania bude financovaný: 95% zo štrukturálnych fondov a zo štátneho rozpočtu, 5% zo zdrojov obstarávateľa.

Zákazka je súčasťou projektu „„Revitalizácia obce Modra nad Cirochou“, ktorý bol podaný v rámci Regionálneho operačného programu, opatrenie 4.1 Regenerácia sídel.

 

12. Hlavné podmienky  účasti uchádzačov: 

1. Osobné postavenie

Určené podmienky podľa zákona 25/2006 o VO § 26 odst. 1 predložením dokladov podľa § 26 odst. 2.

2.Finančné ekonomické postavenie 

Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti t.j. predloženie výkazu ziskov a strát. Z uvedeného dokladu musí byť zrejmý obrat vo výške 540 000,- EUR za každý rok osobitne.

3.Technická odborná spôsobilosť a ostatné

a.zoznamom stavených prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov na pokládku asfaltových kobercov doplnený potvrdeniami a uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom

a.1/ bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí iný verejný obstarávateľ 

a.2/ bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení 

b.Údajmi o technickom a strojovom vybavení ktoré má uchádzač k dispozícií na pokládku asfaltových kobercov a na uskutočnenie ostatných obstarávaných stavebných prác

c.Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľa – predloženie čestného vyhlásenia o plánovanom podiele subdodávky

d.Preukázanie, že uchádzač má vybudovaný, zdokumentovaný a zavedený systém riadenia kvality podľa ISO 9001-2001-dokladovanie certifikátom.

e.Predloženie originálu alebo úradne overenej kópie certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001.

Uchádzač môže predložiť aj iné rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov alebo aj iné dôkazy o zabezpečení systému riadenia kvality a environmentálneho manažérstva. Tieto dôkazy však musia by rovnocenné s opatreniami na zabezpečenie kvality a environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

f.Vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke.

g.Vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami určenými obstarávateľom stanovených vo výzve.

h.Vyplnený výkaz výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.

i.Súčasťou ponuky musí byť podpísaná a opečiatkovaná zmluva uverejnená v súťažných podkladoch v časti B.3 Obchodné podmienky uskutočnenia prác. 

 

 

Všetky požadované dokumenty musia byť predložené ako originály alebo overené kópie. Čestné vyhlásenia, zoznam stavebných prác a údaje o technickom a strojovom vybavení musia byť opečiatkované a podpísané štatutárnym orgánom uchádzača.

13. Poskytovanie súťažných podkladov 

Súťažné podklady si uchádzač môže písomne vyžiadať na adrese:

- adresa obstarávateľa uvedená v bode 1

- iná adresa

Súťažné podklady sa budú vydávať:

v pracovných dňoch od: 05.03.2010 do: 10.03.2010

v pracovnom čase od: 8,00  do: 15,00

Spôsob prevzatia súťažných podkladov:

- osobné prevzatie 

Úhrada za súťažné podklady:

NIE ÁNO

 

14. Lehota na predkladanie ponúk:

deň: 25 mesiac: marec rok: 2010 hodina: 10,00

 Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť

- adresa obstarávateľa uvedená v bode 1

- iná adresa

Ponuky sa predkladajú v štátnom jazyku.

 

15. Otváranie obálok s ponukami:

deň: 26 mesiac: marec rok: 2010 hodina: 17,00 

Miesto otvárania obálok s ponukami 

OcÚ Modra nad Cirochou

OcÚ č. 111, 067 82 Modra nad Cirochou

 

16. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:

- najnižšia cena

 

17. Uplynutie lehoty viazanosti ponúk:

deň: 30 mesiac: jún rok: 2010

 

18. Ďalšie informácie obstarávateľa:

Osoba zodpovedná za vysvetľovanie súťažných podkladov alebo podmienok uvedených vo výzve:

Ing. Peter Lupták, Krížna 8, 080 01 Prešov, Tel.: 0915 963 032 

 

Dátum: 01.03.2010

 

 

..................................

Ing. Štefan Miko

     starosta obce Modra nad Cirochou

 

 

Vyhľadávanie

© 2009 Modra nad Cirochou